Reference

Kategorie
MUDr. Miroslav Holub

Firma zajišťující převod lékařské praxe OSVČ (FO) na právnickou osobu (s.r.o.) nabízí administrativní služby, které nás lékaře nesmírně zatěžují. Při své odborné práci pokládám tuto službu za výbornou pomoc. Profesionální a lidský přístup paní Formánkové, její laskavost a ochota k řešení administrativních úkonů byla pro mě obrovskou pomocí. Za to ji patří velký dík.

MUDr. Mojmír Šugárek

Velmi kvalitní, rychlý, profesionální servis. Úplná spokojenost s akreditací.

 

Zuzana Kolečková

Z firmy Info pro lékaře a.s. využívám aplikaci PURobot a za mě je to ta nejlepší aplikace, která umí spočítat vykázanou péči. Je přehledná a pohlídá každý aspekt vykazované péče. Nečeká vás tím pádem překvapení při konečném vyúčtování. S novým PURObotem prostě víte, na čem jste. :-) Doporučuji všem ambulantním specialistům, je to jedna z nejlepších investic, jakou můžete udělat. Mé velké díky patří i paní Lole Trinidad za trpělivost a milý přístup.

MUDr. Jaroslav Dvořák

Vážená paní magistro Formánková,

Dovolte, abych Vám a zúčastněným Vašim spolupracovníkům poděkoval za osobní, profesionální a laskavý přístup při převodu mé urologické ambulance z fyzické osoby na s.r.o., při prodeji nově vzniklé s.r.o. a při prodeji domu, ve kterém ordinace sídlí. Nemalé poděkování je také za Vaši morální podporu v situacích, kdy jsem si myslel, že jsem vjel na vedlejší kolej.
Každému, kdo chce řešit převod praxe na s.r.o. či prodej praxe, vřele doporučím Vaše služby a služby Vaší firmy. Dotyčný se ocitne ve správných rukou, které ho bezpečně vyvedou z bludiště předpisů, byrokracie a paragrafů, v kterém by se mohl utopit.

S přáním pevného zdraví, hodně zdaru ve Vaší profesní činnosti.

MUDr. Jaroslav Dvořák

MUDr. Katarína Klučková

Se službou vyřízení akreditace jsem byla velmi spokojena, slušné jednání, rychlé vyřízení, poměr cena výkon adekvátní, moje očekávání splnilo, doporučuji.

S pozdravem,

MUDr. Klučková, praktický lékař pro dospělé
Ordinace MEDIKLU, s.r.o.

MUDr. Karel Praskač

K transformaci lékařské praxe jsem využil služeb společnosti Info pro lékaře a s jejich přístupem jsem byl spokojen. Od začátku do konce žádný problém, společnost mohu doporučit.
MUDr. Karel Praskač

MUDr. Alena Roušarová

Chtěla bych moc poděkovat této společnosti, zejména paní Mgr. Andree Formánkové, za to, že mě provedla převodem z OSVČ na s.r.o.. S její pomocí jsem všechno zvládla a od nového roku 2024 funguji jako s.r.o., všechno "klaplo" díky její profesionalitě, trpělivosti, laskavosti a vstřícnému jednání, byla radost se nechat vést. Sama bych to nezvládla. Pokud někdo plánujete "překlopení" na s.r.o., neváhejte a nelitujte peněz, jejich služby za to opravdu stojí. Moc děkuji za to, že existujete a pomáháte nám. I v budoucnu plánuji spolupráci.
Zdraví a úspěchy přeje MUDr. Alena Roušarová, nyní již jako Gynekologie Příbram s.r.o..

MUDr. L. Šíp

Vážená paní Mgr. Formánková,

chtěl bych poděkovat firmě Info pro lékaře a.s. a zejména Vám za zcela mimořádný přístup při zajištění převodu právní subjektivity z fyzické osoby na s.r.o. Uvědomuji si, že tuto administrativně náročnou práci bych sám nebyl schopen zařídit / vezmu-li v úvahu kontakty se všemi zdravotními pojišťovnami, hygienou, zdravotním odborem na městském úřadě a dalšími institucemi... /, když současně pracuji na plný úvazek v ambulanci.

Zejména bych chtěl vyzdvihnout dochvilnost a dodržení všech termínů, které jsme domluvili.

Pokud nějaký kolega lékař bude chtít provést totéž, rozhodně Vás doporučím!!

S pozdravem a mnoha díky,
MUDr. L. Šíp

MUDr. Hana Šípová

paní Formánková,
děkuji vám za skvělou péči a o obrovskou pomoc při převádění mé ambulance na s.r.o. Ráda každému doporučím vaše služby. Byla jsem s vámi velmi spokojená. Děkuji.

MUDr. Jana Wankatova

K prodeji své lékařské praxe jsem využila služeb spol. Info pro lékaře a.s., byla jsem velmi spokojena, vaše reprezentantka Ing. Zuzana Herichová měla velmi profesionální a konstruktivní přístup a vždy rychle reagovala na mé dotazy a poradila. Mohu jedině doporučit i ostatním kolegům.

J. Kalousová, REHA Domažlice s.r.o.

Dobrý den paní Formánková, chtěla jsem vám poděkovat za spolupráci v minulém roce s převodem praxe a hlavně Vám chci popřát zdraví, pohodu a radost do roku 2024. Děkuji, J. Kalousová, REHA Domažlice s.r.o.

Mgr. Petra Valentová, MBA

Dobrý den, děkuji v info pro lékaře za výbornou spolupráci, profesionální přístup, milou komunikaci a trpělivost, díky patří především paní Biance Tóthové.  Těším se na další spolupráci..

PhDr. Miroslav Dobeš
Ladislav Toncar

Užitečné školení k úhradové vyhlášce a super program PUROrobot.

Jan Duspiva

Skutecne realny partner na poradenstvi s pojistovnou, ktery ma prehled a napady jak efektivne komunikovat s pojistovnou. Byl jsem v kontaktu s nekolika zamestnanci a vzdy profesionalni, ochotni pomoci radou ci nasmerovani dalsich kroku. Bianka Tothova - purobot v malicku a skvele reakce na potreby nas klientu - ambulanci. Moc dekuji!

PhDr. Hana Cacková

Objednala jsem si nejdříve převod praxe na s.r.o. a následně pak také zařízení akreditace u MZČR. Naprosto nelituji zaplacených peněz, služby byly perfektní. Vše pro mě zařídila ochotně a precizně Mgr. Uljana Matuševska, které bych chtěla osobně velice poděkovat. Během celé naší spolupráce byla vždy okamžitě k dispozici, vždy milá a ochotná zodpovídat moje dotazy, vždy mi vysvětlila všechny možnosti. Na převod praxe i akreditaci jsem spěchala a paní Matuševska vše zařídila skutečně v rekordním čase. PhDr. Hana Cacková Klinická psychologie Cacková s.r.o.

prim. MUDr. Jiří Nedělka

Skvěle vymyšlený projekt, velmi vstřícný k lékařům. Velmi ochotni spolupracovníci poskytující velmi profesionální informace a rady, musím zmínit paní Lolu Trinidad, která si zaslouží nejvyšší ocenění.

Jolana Blahutová

Děkuji mnohokrát celé společnosti PURObotu za školení, informace, konkrétní rady, jak vylepšit ekonomiku pracoviště a zvláště paní Trinidad za velice vstřícné a trpělivé vysvětlení mých dotazů.

MUDr. Eva Ševčíková

Dobrý den, paní magistro,
 
tak ode dneška začínáme jako s.r.o., včera jsme udělali certifikáty, erecepty a eneschopenky, vše funguje, mám radost. Píšu Vám hlavně proto, že Vám chci za vše poděkovat, za Vaši práci a snahu. Moc Vás zdravím a mějte se moc hezky.
 
S pozdravem
 
Eva Ševčíková

Bc. Tomáš Malach

Velmi pohodlný dobře fungující systém jak z pohledu zákazníka, tak ordinace.

Stanislava Procházková

Naprostá spokojenost po všech stránkách. Doporučuji nebát se investovat do prodeje s kompletním servisem, vše je bez starostí a k oboustranné spokojenosti. Tímto děkuji paní Erice Šibové a společnosti Info pro lékaře a.s.

Stanislava Procházková
MUDr. Antonín Procházka

MUDr. Ester Seberová

Velmi oceňuji profesionální přístup, ochotu a hlavně rychlou pomoc při cenovém ohodnocení svojí lékařské praxe. Za velký přínos firmy Info pro lékaře a.s. považuji přehled o situaci napříč obory a lokalitami získaný na základě dlouholetého shromažďování relevantních informací.

MUDr. Eva Zahradníková

Velice děkuji společnosti Info pro lékaře a.s., zejména paní Mgr. Andree Formánkové, za práci na ocenění lékařské praxe. Její milý, laskavý a profesionální přístup odboural veškerý strach, který jsem z tohoto kroku měla. Budu se těšit na další spolupráci. Děkuji. Eva Zahradníková

Radka Kvášová

Chtěla bych tímto moc poděkovat společnosti Info pro lékaře za aplikaci PURObot, kterou nabízejí, za jejich vynikající spolupráci, pořádání seminářů, které jsou velmi přínosné a také za pomoc a nabídku efektivního řešení zejména v komunikaci s pojišťovnami. Všem doporučuji.

Martina Farolfi

Moc děkujeme paní Uljaně Matuševské za perfektní přístup a skvělé služby, je to velmi schopná, příjemná a usměvavá žena, každý problém zvládla vyřešit, moc si její spolupráce s našimi ordinacemi vážíme.

Simona Valečková

Chtěla bych moc poděkovat této společnosti, že mě podrobně seznamuje s problematikou úhrad zdravotních pojišťoven a všemi novinkami, které je dobré při provozování praxe znát. Díky webinářům a konzultacím s paní Biankou Tóthovou, která mi mé dotazy vždy velmi ochotně, podrobně a srozumitelně vysvětlí, se v této problematice orientuji. Proto vím, co si mám pohlídat a v případě nepříznivého vyúčtování péče zdravotní pojišťovnou dokážu v odvolání lépe reagovat zatím s pozitivním výsledkem. Mnohokrát díky a těším se na další spolupráci.

Vo2max Klinika

PUROrobot je naprosto skvělá záležitost, která vám pomůže se zorientovat ve vašich měsíčních (a ročních) výkazech pro pojišťovnu. Navíc slečna Tóthová je naprosté zlatíčko, která s vámi všechno projde, vysvětlí a pomůže vyřešit pro vás tak, abyste na své praxi nedopláceli. Rozhodně doporučuji.

Dům zdraví

Šikovný pomocník pro efektivní sledování výkonnosti během hodnoceného období. PURObot umí spolehlivě porovnat data a výstupy jsou jasné a srozumitelné. Vidím vše přehledně a mohu pro svoje detailní analýzy klíčová data doplnit do svých přehledů. Navíc výborná komunikace a podpora od lidí v Info pro lékaře, zodpoví dotazy a mají přehled. Doporučuji.

MUDr. Jana Dolečková

Maximální spokojenost s touto společností, která mě prováděla celým procesem převodu obchodního podílu v s.r.o. Z počátku jsem měla obavy, zda vše zvládnu, ale pod křídly paní Formánkové šlo vše jako "po másle". Velmi si cením jejího osobního a vstřícného přístupu ke klientovi. Vřele doporučuji!!!

Markéta Jánská

Velmi mile mě překvapila vstřícnost, rychlost a  snaha vyřešit problém s ohledem na konkrétní zdravotní zařízení. Mohu jen doporučit kolegům. Mám ráda svou práci a už mi nezbývá kapacita na řešení složitých vzorců, kterými nám zdravotní pojišťovny komplikují chod ordinací. Díky, že je možné se na Vás obrátit ! Purobot - za mě ano !

Danuše Běloušková

Veškerá spolupráce proběhla bez problémů. Komunikace byla vždy vstřícná a rychlá. Obzvláště přístup paní Uljany Matuševské byl velmi profesionální a zároveň lidský. Byla vždy nápomocná, vše do detailu vysvětlila. Díky ní byl celý proces bezchybný.

Ivana Kučerová

Dne 2.5.2023 jsem absolvovala on line seminář Jak se odvolat proti ročnímu vyúčtování od zdravotní pojišťovny pro ambulantní specialisty, ze kterého jsem byla nadšená. Za jasný, srozumitelný výklad a velice přínosné informace děkuji přednášejícímu Ing. Pavlovi Pechánkovi. V následující mailové komunikaci se mi opakovaně trpělivě věnovala Mgr. Bianka Tóthová, poradila, vysvětlila, nasměrovala. Moc si toho vážím. Firma Info pro lékaře a.s. se opravdu snaží lékařům pomáhat! Díky

MUDr. Josef Jantač

Děkuji za vytvoření expertního návrhu ceny mojí lékařské praxe, jednání probíhalo na vysoké profesionální úrovni. Spolupráce byla vynikající a vyzdvihuji velmi příjemný a individuální přístup. Ještě jednou Vám děkuji a budu se těšit na další spolupráci.

MUDr. Zdeňka Dvořáková

Velmi milá a vstřícná komunikace, domluva i zprostředkování, mohu jen doporučit, jsme velmi spokojené. Děkujeme!

Svatoslav Jancik

Výborná chytrá společnost. Má velký potenciál být pro nás všechny přínosem.

Jarmila Sikorova

Skvělá spolupráce se společnosti Info pro lékaře, spolupracuji hlavně s paní Biankou Tóthovou a velmi mi pomáhá, konečně se orientuji v tématech úhrad, "barevných diagnóz", PURA atd., a při práci s programem Purobot vidím, jak na tom jsme s výkony a úhradami ve fyzioterapii a co můžeme zlepšit k dosažení lepších výsledků. Bez programu velmi špatná orientace. Těším se na další vylepšení již tak výborného Purobotu. Tak děkuji za to.

Ludmila Bočková

Rok používám PURObota a jsem neskutečně spokojená. Velice oceňuji vstřícnost, profesionalitu, rychlost komunikace a rozhodně doporučuji všem, kdo ještě váhá s pořízením. Já sama si na letošek nasmlouvám další pojišťovnu. Opravdu se to vyplatí.

Vladimír Holoubek

S Info pro lékaře a.s. spolupracuju od začátku roku 2023. Hodnotím v superlativech, vyzdvihnout musím především neobyčejnou ochotu a laskavost. Pokud potřebujete pomoct s ekonomickou stránkou praxe není nic lepšího.

Eva Spáčilová

Transformace praxe na s.r.o. proběhla excelentně. Absolutní vstřícnost, ochota, rychlost, profesionalita, obrovské zkušenosti a okamžité reakce na mé dotazy. Vše dopadlo na 100 procent! Jsem nadmíru spokojená a rozhodně doporučuji.

Michael Kučera
Hana Fechtnerová

Úžasný software. Díky PURObotu už víme, co od pojišťovny čekat a máme možnost s tím něco včas dělat. Komunikaci také hodnotím na jedničku. Díky.

Martina Komárková

O Purobotu vím minimálně od r.2017 rozhoupala jsem se až v 03/2022, kdy mně druhým rokem přišly obrovské vrátky, které díky kompenzační vyhlášky nebyly naplněny. Čekám nyní na Roční vyúčtování od ZP, ale věřím, že dopadnu výrazně lépe. Lidé kolem Purobot jsou velmi nápomocní, vstřícní. Za mě velká spokojenost.

Xenie Rechcíglová

S firmou Info pro lékaře a.s. jsem absolvovala seminář - Úhradová vyhláška 2023 pro Domácí péči (odbornost 925). Všechny informace byly pro mě přínosem, srozumitelná a lidská forma prezentace vedená Ing. Pechánkem a jeho kolegy můj dobrý pocit jen potvrdila. Zároveň musím ocenit vysokou úroveň a přehlednost webových stránek, které v případě neznalosti nebo pochybnosti odpoví na Vaše otázky.
Děkuji.
Xenie Rechcíglová
Advantis Medical s.r.o.

David Štefka

Prodej jedné z našich ordinací proběhl díky profesionálnímu vedení spol. Info pro lékaře zcela hladce a bez problémů. Ačkoliv se z mého pohledu jednalo o komplikovanější záležitost, poradci nás "vedli za ruku", celý postup i jednotlivé detaily jasně vysvětlili a připravili vše potřebné na úřadech i u zdravotních pojišťoven. Na nás tak zbylo pouze podepsání pár dokumentů a smluv. Nyní využíváme služby v oblasti poradenství při vedení lékařské praxe v různých oborech a i v této oblasti jsme velmi spokojeni s odborností a profesionalitou.

David Štefka

Prodej jedné z našich ordinací proběhl díky profesionálnímu vedení spol. Info pro lékaře zcela hladce a bez problémů. Ačkoliv se z mého pohledu jednalo o komplikovanější záležitost, poradci nás "vedli za ruku", celý postup i jednotlivé detaily jasně vysvětlili a připravili vše potřebné na úřadech i u zdravotních pojišťoven. Na nás tak zbylo pouze podepsání pár dokumentů a smluv. Nyní využíváme služby v oblasti poradenství při vedení lékařské praxe v různých oborech a i v této oblasti jsme velmi spokojeni s odborností a profesionalitou.

Tomáš Skačáni

Skvělý systém, který mi pomohl zefektivnit práci z dávkami. Velmi si vážím i skvělou komunikaci s panem Martiníkem, který mi pohotově a vyčerpávajícím způsobem pomáhal s aplikací systému do ambulantní praxe.

Ivan Groh

Snažil jsem se na amatérsky kontrolovat úhradu pro naší domácí péči, ale kvůli složitosti výpočtu a spoustě neznámých (bonifikace, správné spočítání mimořádně nákladných pojištěnců a pod) jsem hledal jinou cestu, a Purobot top! ....Jednoduché a krásně přehledné řešení.

Milena Frankova

Profesionální přístup, vstřícná komunikace, výrazný přínos v rámci vyúčtování dávek pojišťovnám.

Tetiana Malyukh
Tetiana Malyukh
Jana Minarova

Spolehlivá , rychlá a milá komunikace s firemními zaměstnanci. Spolupráce s touto firmou a jejími znalostmi přináší velké výhody a přínosy naší firmě.

Tomáš Matěj

Doporučuji všem, aby spolupráce proběhla s Biankou Tóthovou. Její přístup, pomoc i vysvětlení všech dotazů? To je na víc než pět hvězd. Systém jako takový je jednoduchý na přehled a nápomocný. Doporučuji

Petr Novák

Zúčastnil jsem se úhradového semináře, špičkově vedené a hlavně plné prakticky použitelných informací. Doporučuji!

Tomáš Borák

Jsem čerstvý majitel soukromé praxe a dozvěděl jsem se podstatné informace ohledně fungování systému úhrad. Jistědoporučuji

Jiří Vejnar

Seminář se spoustou užitečných informací ohledně problematiky úhradové vyhlášky a pravidel vyúčtování jednotlivých zdravotních pojišťoven.

Martina Barchánková

Jsme velice spokojení. Výborná komunikace! Děkujeme.

Radka Černá

Profesionální jednání, vstřícnost a ochota pomoci. Velká spokojenost a doufám v dlouhodobou spolupráci.

Vykázaná částka za vyloučené výkony

Následující výkony 01306, 01543, 09513, 09543, 09615, 99928, 99930 až 99940 a 99949 jsou hrazeny v plné výši a nevstupují do výpočtu MAXÚ.

Aktuální hodnota maximální úhrady, kterou může pojišťovna zaplatit

Toto číslo se počítá z aktuálních výkonových dat ordinace a průběžně se mění

Celkový počet ošetřených pojištěnců?

Celkový počet ošetřených pojištěnců v hodnoceném období

Počet unikátních základních pojištěnců

POPrefZ - Počet základních unikátních pojištěnců v referenčním období, bez mimořádně nákladných

PUROo

PUROo je průměrná úhrada za výkony přepočtená podle seznamu výkonů ve znění účinném v hodnoceném období včetně úhrady za zvlášť účtovaný materiál a zvlášť účtované léčivé přípravky na jednoho unikátního pojištěnce zdravotní pojišťovny ošetřeného v dané odbornosti poskytovatelem v referenčním období; do počtu unikátních pojištěnců se nezahrnou unikátní pojištěnci, na které byl vykázán pouze výkon č. 09513 podle seznamu výkonů.

Hranice pro mimořádně nákladného pojištěnce

Hranice pro mimořádně nákladného pojištěnce = 5×PUROo

Počet unikátních mimořádně nákladných pojištěnců

POPzpoMh - Počet unikátních ošetřených pojištěnců, kteří překročili hranici mimořádně nákladného pojištěnce

Celková úhrada za mimořádně nákladné pojištěnce

Úhrada za výkony podle seznamu výkonů včetně úhrady za zvlášť účtovaný materiál a zvlášť účtované léčivé přípravky za mimořádně nákladné unikátní pojištěnce zdravotní pojišťovny ošetřené v dané odbornosti poskytovatelem v hodnoceném období; do úhrady za mimořádně nákladné unikátní pojištěnce se zahrne úhrada za výkony podle seznamu výkonů včetně úhrady za zvlášť účtovaný materiál a zvlášť účtované léčivé přípravky za každého pojištěnce ošetřeného v dané odbornosti poskytovatelem v hodnoceném období, pokud je rovna nebo překročí pětinásobek průměrné úhrady za výkony podle seznamu výkonů včetně úhrady za zvlášť účtovaný materiál a zvlášť účtované léčivé přípravky na jednoho unikátního pojištěnce zdravotní pojišťovny ošetřeného v dané odbornosti poskytovatelem v referenčním období.

Bonifikace 0,07 Kč k hodnotě bodu za splnění podmínek žlutých diagnóz

V případě, že podíl počtu unikátních pojištěnců ošetřených v hodnoceném období s některou z hlavních diagnóz G10 až G14,160 až 169, S42, S44, S46, S49, S54, S64, S74, S84 nebo S94 podle mezinárodní klasifikace nemocí na celkovém počtu ošetřených unikátních pojištěnců v hodnoceném období překročí 5 %, navyšuje se hodnota bodu o 0,07 Kč.

Bonifikace 2 % koeficientu navýšení za splnění podmínek nepreferovaných výkonů

V případě, že je v hodnoceném období podíl součtu počtu vykázaných a zdravotní pojišťovnou uznaných výkonů č. 21113, 21115 a 21315 podle seznamu výkonů z celkového počtu vykázaných a zdravotní pojišťovnou uznaných výkonů odbornosti 902 podle seznamu výkonů menší než 50 %, navyšuje se koeficient navýšení o 2 %.

Bonifikace 2 % koeficientu navýšení za splnění podmínek preferovaných výkonů

V případě, že je v hodnoceném období podíl součtu počtu vykázaných a zdravotní pojišťovnou uznaných výkonů č. 21221 a 21415 podle seznamu výkonů na celkovém počtu vykázaných a zdravotní pojišťovnou uznaných výkonů odbornosti 902 podle seznamu výkonů větší než 14 %, navyšuje se koeficient navýšení o 2 %.

Bonifikace 10 % koeficientu navýšení za splnění podmínek žlutých diagnóz

V případě, že podíl počtu unikátních pojištěnců ošetřených v hodnoceném období s některou z hlavních diagnóz G10 až G14,160 až 169, S42, S44, S46, S49, S54, S64, S74, S84 nebo S94 podle mezinárodní klasifikace nemocí na celkovém počtu ošetřených unikátních pojištěnců v hodnoceném období překročí 5 %, navyšuje se koeficient navýšení o 10 %.

Bonifikace 0,04 Kč k hodnotě bodu za splnění podmínek diplomu celoživotního vzdělávání

Hodnota bodu se navyšuje o 0,04 Kč, pokud poskytovatel zdravotní pojišťovně nejpozději do 31. ledna 2021 doložil, že nejméně 50 % lékařů nebo nelékařských pracovníků, kteří u něj působí jako nositelé výkonů a poskytují hrazené služby pojištěncům příslušné zdravotní pojišťovny, je držiteli platného dokladu celoživotního vzdělávání lékařů nebo obdobného dokladu příslušné profesní organizace, přičemž za platný doklad celoživotního vzdělávání se považuje doklad, který je platný po celé hodnocené období; tato podmínka se považuje za splněnou i v případě, že poskytovatel do jednoho měsíce po skončení platnosti dokladu celoživotního vzdělávání doručí zdravotní pojišťovně nový doklad celoživotního vzdělávání, přičemž období mezi datem ukončení platnosti původního dokladu a datem nabytí platnosti nového dokladu nečiní více než 30 kalendářních dnů.

Bonifikace 0,04 Kč k hodnotě bodu za splnění podmínek ordinačních hodin

Hodnota bodu se navyšuje o 0,04 Kč v případě, že poskytovatel alespoň u 50 % pracovišť poskytovatele (IČP) v dané odbornosti poskytuje hrazené služby v rozsahu alespoň 30 ordinačních hodin rozložených do 5 pracovních dnů týdně, 24 ordinačních hodin rozložených do 4 pracovních dnů týdně u operačních oborů, přičemž má ordinační hodiny alespoň 2 dny v týdnu nejméně do 18 hodin nebo má ordinační hodiny alespoň 2 dny v týdnu nejpozději od 7 hodin nebo má ordinační hodiny alespoň 1 den v týdnu nejpozději od 7 hodin a zároveň alespoň 1 den v týdnu nejméně do 18 hodin; tato podmínka se považuje za splněnou i v případě poskytovatele, u něhož působí jediný nositel výkonů, který plní podmínku rozsahu a rozložení ordinačních hodin na více pracovištích (IČP), přičemž ordinační hodiny se v tomto případě za jednotlivá pracoviště hodnotí jako celek.

Bonifikace 0,02 Kč k hodnotě bodu za splnění podmínek nových pojištěnců

Hodnota bodu se navyšuje o 0,02 Kč v případě, že poskytovatel v hodnoceném období ošetří alespoň 5 % pojištěnců, respektive u operačních oborů alespoň 10 % pojištěnců, u nichž v období od 1. ledna 2018 do 31. prosince 2020 nevykázal zdravotní pojišťovně žádný výkon, a pro návštěvy pojištěnců využívá objednávkový systém, který umožňuje přednostní vyšetření či ošetření těch pojištěnců, u nichž to vyžaduje jejich zdravotní stav.

Bonifikace 4 % koeficientu navýšení za splnění podmínek diplomu celoživotního vzdělávání

K navýšení "koeficientu navýšení" o 4 % dojde, pokud poskytovatel zdravotní pojišťovně nejpozději 31. ledna 2021 doložil, že nejméně 50 % lékařů nebo nelékařských zdravotnických pracovníků, kteří u něj působí jako nositelé výkonů a poskytují hrazené služby pojištěncům příslušné zdravotní pojišťovny, je držiteli platného dokladu celoživotního vzdělávání lékařů nebo obdobného dokladu příslušné profesní organizace, přičemž za platný doklad celoživotního vzdělávání se považuje doklad, který je platný po celé hodnocené období; tato podmínka se považuje za splněnou i v případě, že poskytovatel do jednoho měsíce po skončení platnosti dokladu celoživotního vzdělávání doručí zdravotní pojišťovně nový doklad celoživotního vzdělávání, přičemž období mezi datem ukončení platnosti původního dokladu a datem nabytí platnosti nového dokladu nečiní více než 30 kalendářních dnů.

Bonifikace 4 % koeficientu navýšení za splnění podmínek ordinačních hodin

K navýšení "koeficientu navýšení" o 4 % dojde v případě, že poskytovatel alespoň u 50 % pracovišť poskytovatele (IČP) v dané odbornosti poskytuje hrazené služby v rozsahu alespoň 30 ordinačních hodin rozložených do 5 pracovních dnů týdně, respektive 24 ordinačních hodin rozložených do 4 pracovních dnů týdně u operačních oborů, přičemž má ordinační hodiny alespoň 2 dny v týdnu nejméně do 18 hodin nebo má ordinační hodiny alespoň 2 dny v týdnu nejpozději od 7 hodin nebo má ordinační hodiny alespoň 1 den v týdnu nejpozději od 7 hodin a zároveň alespoň 1 den v týdnu nejméně do 18 hodin; tato podmínka se považuje za splněnou i v případě poskytovatele, u něhož působí jediný nositel výkonů, který plní podmínku rozsahu a rozložení ordinačních hodin na více pracovištích (IČP), přičemž ordinační hodiny se v tomto případě za jednotlivá pracoviště hodnotí jako celek,

Bonifikace 4 % koeficientu navýšení za splnění podmínek nových pojištěnců

K navýšení "koeficientu navýšení" o 4 % dojde v případě, že poskytovatel v hodnoceném období ošetří alespoň 5 % pojištěnců, respektive u operačních oborů alespoň 10 % pojištěnců, u nichž v období od 1. ledna 2018 do 31. prosince 2020 nevykázal zdravotní pojišťovně žádný výkon, a pro návštěvy pojištěnců využívá objednávkový systém, který umožňuje přednostní vyšetření či ošetření těch pojištěnců, u nichž to vyžaduje jejich zdravotní stav,

Bonifikace 10 % koeficientu navýšení za splnění podmínek vybraných diagnóz

K navýšení "koeficientu navýšení" o 10 % dojde v případě, že v hodnoceném období podíl počtu poskytovatelem ošetřených unikátních pojištěnců zdravotní pojišťovny s hlavní diagnózou F84.0 až F84.3, F84.5, F84.8, F98.5, F98.6, R47 až R47.9, R13, Q35 až Q37 nebo Q90 až Q99 podle mezinárodní klasifikace nemocí překročí 10 % z celkového počtu ošetřených unikátních pojištěnců.

Bonifikace 0,04 Kč k hodnotě bodu za splnění podmínek diplomu celoživotního vzdělávání

Hodnota bodu se navyšuje o 0,04 Kč, pokud poskytovatel zdravotní pojišťovně nejpozději do 31. ledna 2021 doložil, že nejméně 50 % lékařů nebo nelékařských pracovníků, kteří u něj působí jako nositelé výkonů a poskytují hrazené služby pojištěncům příslušné zdravotní pojišťovny, je držiteli platného dokladu celoživotního vzdělávání lékařů nebo obdobného dokladu příslušné profesní organizace, přičemž za platný doklad celoživotního vzdělávání se považuje doklad, který je platný po celé hodnocené období; tato podmínka se považuje za splněnou i v případě, že poskytovatel do jednoho měsíce po skončení platnosti dokladu celoživotního vzdělávání doručí zdravotní pojišťovně nový doklad celoživotního vzdělávání, přičemž období mezi datem ukončení platnosti původního dokladu a datem nabytí platnosti nového dokladu nečiní více než 30 kalendářních dnů.

Bonifikace 0,04 Kč k hodnotě bodu za splnění podmínek ordinačníách hodin

Hodnota bodu se navyšuje o 0,04 Kč v případě, že poskytovatel alespoň u 50 % pracovišť poskytovatele (IČP) v dané odbornosti poskytuje hrazené služby v rozsahu alespoň 30 ordinačních hodin rozložených do 5 pracovních dnů týdně, 24 ordinačních hodin rozložených do 4 pracovních dnů týdně u operačních oborů, přičemž má ordinační hodiny alespoň 2 dny v týdnu nejméně do 18 hodin nebo má ordinační hodiny alespoň 2 dny v týdnu nejpozději od 7 hodin nebo má ordinační hodiny alespoň 1 den v týdnu nejpozději od 7 hodin a zároveň alespoň 1 den v týdnu nejméně do 18 hodin; tato podmínka se považuje za splněnou i v případě poskytovatele, u něhož působí jediný nositel výkonů, který plní podmínku rozsahu a rozložení ordinačních hodin na více pracovištích (IČP), přičemž ordinační hodiny se v tomto případě za jednotlivá pracoviště hodnotí jako celek.

Bonifikace 0,02 Kč k hodnotě bodu za splnění podmínek nových pojištěnců

Hodnota bodu se navyšuje o 0,02 Kč v případě, že poskytovatel v hodnoceném období ošetří alespoň 5 % pojištěnců, respektive u operačních oborů alespoň 10 % pojištěnců, u nichž v období od 1. ledna 2018 do 31. prosince 2020 nevykázal zdravotní pojišťovně žádný výkon, a pro návštěvy pojištěnců využívá objednávkový systém, který umožňuje přednostní vyšetření či ošetření těch pojištěnců, u nichž to vyžaduje jejich zdravotní stav.

Bonifikace 4 % koeficientu navýšení za splnění podmínek diplomu celoživotního vzdělávání

K navýšení "koeficientu navýšení" o 4 % dojde, pokud poskytovatel zdravotní pojišťovně nejpozději 31. ledna 2021 doložil, že nejméně 50 % lékařů nebo nelékařských zdravotnických pracovníků, kteří u něj působí jako nositelé výkonů a poskytují hrazené služby pojištěncům příslušné zdravotní pojišťovny, je držiteli platného dokladu celoživotního vzdělávání lékařů nebo obdobného dokladu příslušné profesní organizace, přičemž za platný doklad celoživotního vzdělávání se považuje doklad, který je platný po celé hodnocené období; tato podmínka se považuje za splněnou i v případě, že poskytovatel do jednoho měsíce po skončení platnosti dokladu celoživotního vzdělávání doručí zdravotní pojišťovně nový doklad celoživotního vzdělávání, přičemž období mezi datem ukončení platnosti původního dokladu a datem nabytí platnosti nového dokladu nečiní více než 30 kalendářních dnů,

Bonifikace 4 % koeficientu navýšení za splnění podmínek ordinačníách hodin

K navýšení "koeficientu navýšení" o 4 % dojde v případě, že poskytovatel alespoň u 50 % pracovišť poskytovatele (IČP) v dané odbornosti poskytuje hrazené služby v rozsahu alespoň 30 ordinačních hodin rozložených do 5 pracovních dnů týdně, respektive 24 ordinačních hodin rozložených do 4 pracovních dnů týdně u operačních oborů, přičemž má ordinační hodiny alespoň 2 dny v týdnu nejméně do 18 hodin nebo má ordinační hodiny alespoň 2 dny v týdnu nejpozději od 7 hodin nebo má ordinační hodiny alespoň 1 den v týdnu nejpozději od 7 hodin a zároveň alespoň 1 den v týdnu nejméně do 18 hodin; tato podmínka se považuje za splněnou i v případě poskytovatele, u něhož působí jediný nositel výkonů, který plní podmínku rozsahu a rozložení ordinačních hodin na více pracovištích (IČP), přičemž ordinační hodiny se v tomto případě za jednotlivá pracoviště hodnotí jako celek,

Bonifikace 4 % koeficientu navýšení za splnění podmínek nových pojištěnců

K navýšení "koeficientu navýšení" o 4 % dojde v případě, že poskytovatel v hodnoceném období ošetří alespoň 5 % pojištěnců, respektive u operačních oborů alespoň 10 % pojištěnců, u nichž v období od 1. ledna 2018 do 31. prosince 2020 nevykázal zdravotní pojišťovně žádný výkon, a pro návštěvy pojištěnců využívá objednávkový systém, který umožňuje přednostní vyšetření či ošetření těch pojištěnců, u nichž to vyžaduje jejich zdravotní stav,

Vykázané péče za pojištěnce s červenou hlavní diagnózou

Výkony za služby pojištěncům ošetřených s některou z hlavních diagnóz C50, E83, F84, G20, G21, G22, G23.1 až G23.9, G35, G51 až G83, P07, P11, P13, P14, P94, Q05, Q36, R62 nebo T90 podle mezinárodní klasifikace nemocí.

Vykázané péče za pojištěnce se žlutou hlavní diagnózou

Výkony za služby pojištěncům ošetřených s některou z hlavních diagnóz G10 až G14,160 až 169, S42, S44, S46, S49, S54, S64, S74, S84 nebo S94 podle mezinárodní klasifikace nemocí.

Vykázané péče za pojištěnce s modrou hlavní diagnózou

Výkony za služby pojištěncům ošetřených s některou z hlavních diagnóz G10 až G14,160 až 169, M41.0 až M41.9, M89.0, Q66.0,S42, S44, S46, S49, S54, S64, S74, S84, S94, nebo T02 až T14 podle mezinárodní klasifikace nemocí, pokud tato úhrada za výkony podle seznamu výkonů včetně úhrady zvlášť účtovaného materiálu a zvlášť účtovaných léčivých přípravků je rovna nebo překročí pětinásobek PUROo.

Bonifikace 2 % koeficientu navýšení za splnění podmínek o celoživotním vzdělávání Unie fyzioterapeutů

K navýšení "koeficientu navýšení" o 4 % dojde, pokud poskytovatel zdravotní pojišťovně nejpozději 31. ledna 2021 doložil, že nejméně 50 % lékařů nebo nelékařských zdravotnických pracovníků, kteří u něj působí jako nositelé výkonů a poskytují hrazené služby pojištěncům příslušné zdravotní pojišťovny, je držiteli platného dokladu celoživotního vzdělávání lékařů nebo obdobného dokladu příslušné profesní organizace, přičemž za platný doklad celoživotního vzdělávání se považuje doklad, který je platný po celé hodnocené období; tato podmínka se považuje za splněnou i v případě, že poskytovatel do jednoho měsíce po skončení platnosti dokladu celoživotního vzdělávání doručí zdravotní pojišťovně nový doklad celoživotního vzdělávání, přičemž období mezi datem ukončení platnosti původního dokladu a datem nabytí platnosti nového dokladu nečiní více než 30 kalendářních dnů.

Vykázaná částka za nově nasmlouvané výkony

Jedná se o nově nasmlouvané výkony, které nebyly v referenčním období vykazovány. Tyto výkony nevstupují do výpočtu MAXÚ a jsou hrazeny zdravotní pojišťovnou v plné výši. Viz. Příloha č. 3 k vyhlášce . 396/2021 Sb., část A) 5.

Vykázaná částka za vyjmenované výkony z Přílohy č.3 k vyhlášce č. 396/2021 Sb.

Jedná se o nově nasmlouvané výkony, které nebyly v referenčním období vykazovány. Tyto výkony nevstupují do výpočtu MAXÚ a jejich hodnota bodu je stanovena vyhláškou. Seznam konkrétních výkonů z přílohy č.3, části A) 1. a) až g). naleznete zde.

Vykázaná částka za vyjmenované výkony z Přílohy č.3 k vyhlášce č. 242/2021 Sb.

Tyto výkony nevstupují do výpočtu MAXÚ a jejich hodnota bodu je stanovena vyhláškou. Seznam konkrétních výkonů z přílohy č.3, části A) 1. a) až g). naleznete zde.

Bonifikace 0,07 Kč k hodnotě bodu za splnění podmínek vyjmenovaných diagnóz pro odbornost 925

V případě, že podíl počtu ošetřených a zdravotní pojišťovnou uznaných unikátních pojištěnců v hodnoceném období s hlavní nebo vedlejší diagnózou C00 až C97, G09 až G99, F00 až F99, I60 až I69, E10.3 až E10.7 nebo E11.3 až E11.7 podle mezinárodní klasifikace nemocí na celkovém počtu ošetřených a zdravotní pojišťovnou uznaných unikátních pojištěnců v hodnoceném období překročí 25%, navyšuje se základní hodnota bodu pro odbornost 925 podle seznamu výkonů, o 0,07 Kč

Bonifikace 3 % koeficientu navýšení za splnění podmínek výkonů č. 06135 nebo 06137

V případě, že podíl počtu ošetřených a zdravotní pojišťovnou uznaných unikátních pojištěnců v hodnoceném období s vykázaným výkonem č. 06135 nebo 06137 podle seznamu výkonů na celkovém počtu ošetřených a zdravotní pojišťovnou uznaných unikátních pojištěnců v hodnoceném období je alespoň 25 %, navyšuje se koeficient navýšení o 3 %.

Bonifikace 3 % koeficientu navýšení za splnění podmínek dalších preferovaných výkonů

V případě, že podíl počtu ošetřených a zdravotní pojišťovnou uznaných unikátních pojištěnců v hodnoceném období s vykázanými výkony č. 06325, 06326, 06327, 06328, 06329, 06330, 06331, 06332, 06333 nebo 06334 podle seznamu výkonů na celkovém počtu ošetřených a zdravotní pojišťovnou uznaných unikátních pojištěnců v hodnoceném období je alespoň 35 %, navyšuje se koeficient navýšení o 3 %.

Bonifikace 15 % koeficientu navýšení za splnění podmínek vyjmenovaných diagnóz

V případě, že podíl počtu ošetřených a zdravotní pojišťovnou uznaných unikátních pojištěnců v hodnoceném období s hlavní nebo vedlejší diagnózou C00 až C97, G09 až G99, F00 až F99, I60 až I69, E10.3 až E10.7 nebo E11.3 až E11.7 podle mezinárodní klasifikace nemocí na celkovém počtu ošetřených a zdravotní pojišťovnou uznaných unikátních pojištěnců v hodnoceném období překročí 35 %, navyšuje se koeficient navýšení o 15 %.

Vykázaná částka za cesty lékaře v návštěvní službě

Pro výkony přepravy v návštěvní službě podle seznamu výkonů hrazené podle seznamu výkonů se stanoví hodnota bodu ve výši 1,05 Kč.

PUROo

Průměrná úhrada za výkony podle seznamu výkonů s výjimkou úhrady hrazených služeb uvedených v bodě 1, včetně úhrady zvlášť účtovaného materiálu a zvlášť účtovaných léčivých přípravků, na jednoho unikátního pojištěnce zdravotní pojišťovny ošetřeného v dané odbornosti poskytovatelem v referenčním období; do výpočtu PUROo nevstupují pojištěnci, na které byl v referenčním období vykázán výkon č. 06349 podle seznamu výkonů a úhrada za tyto pojištěnce.

Počet unikátních základních pojištěnců

Počet základních unikátních pojištěnců ošetřených v dané odbornosti v hodnoceném období; do počtu základních unikátních pojištěnců se nezahrne mimořádně nákladný unikátní pojištěnec a dále pojištěnec, na kterého byl vykázán výkon č. 06349 podle seznamu výkonů.

Celková úhrada za mimořádně nákladné pojištěnce

Úhrada za výkony podle seznamu výkonů s výjimkou úhrady hrazených služeb uvedených v bodě 1, včetně úhrady zvlášť účtovaného materiálu a zvlášť účtovaných léčivých přípravků za mimořádně nákladné unikátní pojištěnce zdravotní pojišťovny ošetřené v dané odbornosti poskytovatelem v hodnoceném období; do úhrady za mimořádně nákladné unikátní pojištěnce se zahrne úhrada za pojištěnce ošetřeného v dané odbornosti poskytovatelem v hodnoceném období, pokud tato úhrada za výkony podle seznamu výkonů s výjimkou úhrady hrazených služeb uvedených v bodě 1, včetně úhrady zvlášť účtovaného materiálu a zvlášť účtovaných léčivých přípravků je rovna nebo překročí pětinásobek průměrné úhrady za výkony podle seznamu výkonů s výjimkou úhrady hrazených služeb uvedených v bodě 1, včetně úhrady zvlášť účtovaného materiálu a zvlášť účtovaných léčivých přípravků na jednoho unikátního pojištěnce zdravotní pojišťovny ošetřeného v dané odbornosti poskytovatelem v referenčním období; do UHRMh nevstupuje úhrada za péči o pojištěnce, na kterého byl v hodnoceném období vykázán výkon č. 06349 podle seznamu výkonů.

Počet unikátních základních pojištěnců

Počet základních unikátních pojištěnců ošetřených v dané odbornosti v referenčním období.

Vykázaná částka za cesty lékaře v návštěvní službě

Pro poskytovatele ambulantní péče poskytující hrazené služby v odbornostech 902 a 917 podle seznamu výkonů se pro výkony přepravy v návštěvní službě hrazené podle seznamu výkonů stanoví hodnota bodu ve výši 1,05 Kč.

Za každý poskytovatelem vykázaný a zdravotní pojišťovnou uznaný výkon klinického vyšetření podle seznamu výkonů u dětí ve věku od 6 do 18 let se navýší úhrada o 49 Kč (2022: 42 Kč). Tato úhrada se nezapočítává do výpočtu celkové výše úhrady dle bodu 3.