Close

Vypočítáme kolik z Vámi vykázané péče VZP za rok 2024 neuhradila. Analýza vyúčtování

Víme, jak vám ušetřit čas a peníze
Close

Vypočítáme kolik z Vámi vykázané péče VZP za rok 2024 neuhradila. Analýza vyúčtování

Account manager pro inovativní tým PURObot v Praze

  • Plný pracovní úvazek
  • Praha

Jsme startup, malá firma s velkou vizí a parta nadšenců, která provozuje unikátní službu PURObot pro více než 500 poskytovatelů zdravotní péče. Naším cílem je, aby lékaři a fyzioterapeuti dostávali od zdravotních pojišťoven férové úhrady a neztráceli čas zbytečnou administrativou. PURObot není jen software – je to parťák, který šetří desítky hodin ročně a pomáhá lépe pochopit úhradový mechanismus.

Do našeho pražského týmu v moderním coworku ZenWork právě hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Account Manager. Tato pozice není o aktivním prodeji – je o konzultacích a péči o naše klienty. Budete se starat o poskytovatele zdravotní péče, pomáhat jim využít náš nástroj na maximum, vysvětlovat ekonomická data a společně hledat nejlepší řešení.

Přidej se k nám!

  • Co vás u nás čeká:

    • Budování vztahů s klienty – s každým jednáme férově a lidsky. 92 % klientů s námi zůstává každý rok. 

    • Práce s PURObotem – pomůžete klientům porozumět své ekonomické situaci a ukázat jim, kde mohou růst. Klientům budete pomáhat s nastavením a stahováním KDÁVEK.

    • Práce s vyúčtováním – čtení a analýza výsledků od zdravotních pojišťoven.

    • Příprava odvolání proti vyúčtování ZP – budete klientům oporou při komunikaci s pojišťovnami.

    • Spolupráce s top odborníky v ČR – v týmu máme experty se zkušenostmi z OZP, ZPMV, zdravotních zařízení i úhradové regulace.

    • Rozvoj produktu – PURObota si programujeme sami, a vaše nápady na nové funkce můžou zítra být realitou.

    • Tvorba obsahu – píšeme články, pořádáme semináře, šíříme osvětu mezi PZS. Rádi přivítáme někoho, kdo se nebojí komunikace. Podívejte se na náš Youtube a Facebook.

    • Vliv na tým i produkt – zlepšujeme procesy, sledujeme výkon a děláme věci efektivněji každý měsíc.

Členové týmu PURObot

Mgr. Bianka Janiga Tóthová
senior account manager
Jiří Řehořek
team leader
Ing. Martin Vodňanský
senior account manager
Lola Trinidad
senior sales manager
Martina Říhová
senior account manager
Ing. Mária Lehárová
back-office manager

Kde máme kanceláře?

Máme nové kanceláře v centru Prahy, paláci ARA, ul. Perlová 371/5 se skvělou dostupností metra (MŮSTEK - 2 min chůze), hlavního nádraží (10 min chůze), obchodů a služeb.

16
50.08331
14.42169
1
0
0
50.08331
14.42169
  • Co nabízíme:

    • Odpovídající odměnu – na platu se domluvíme, ale víme, že dobrá práce má mít dobrou cenu.

    • 13. plat při splnění týmových finančních cílů. Kvartální odměny navázané na osobní KPI – vidíme, co funguje, a férově odměňujeme výkon i přínos.

    • 4 sick days a 25 dní dovolené.

    • Home office podle domluvy.

    • Notebook a vše potřebné k práci.

    • Rychle rostoucí firma – rosteme o 80 % ročně, ale pořád si udržujeme přátelskou atmosféru a otevřenou kulturu.

    • Nejsme korporát. Nečeká vás nekonečné schvalování nebo práce „jen aby se to udělalo“. Děláme věci, které dávají smysl, a když něco nefunguje, měníme to.

    • Férové a lidské prostředí. Záleží nám na tom, jak se v práci cítíme – vztahy v týmu jsou pro nás klíčové a zakládáme si na otevřenosti, důvěře a podpoře.

    • Prostor pro růst, názor a kreativitu. Každý u nás má šanci něco ovlivnit – od fungování týmu po vývoj samotného PURObota.

  • Co očekáváme:

    • Znalost prostředí zdravotnictví – ideálně zkušenosti z práce ve zdravotní pojišťovně, klinice nebo jiném zdravotnickém zařízení, ať už v managementu, nebo při vykazování a práci s dávkami.

    • Schopnost komunikovat s klienty a vysvětlit jim složitější informace srozumitelně a lidsky.

    • Analytické myšlení a chuť hledat souvislosti – v datech vidíte příběh, ne jen čísla.

    • Zodpovědnost a samostatnost – nečekáte na pokyny, ale víte, co je potřeba udělat.

    • Týmového ducha a chuť posouvat věci dál.

    • Kreativitu, zvídavost a otevřenou mysl – hledáme někoho, kdo má chuť se učit, přicházet s nápady a být součástí něčeho, co roste a má dopad.

     

  • Pokud máte zájem připojit se k nám, dejte nám vědět!

    Na začátek nám pošlete svoje CV. Pozveme si Vás na pracovní pohovor, kde se budete moct podívat přímo k nám do kanceláří a budete mít možnost "osahat" si práci v reálu při training-day. Těšíme se na Vás!

Pošlete nám CV nebo odkaz na LinkedIn a naplánujeme společnou on-line schůzku s výkonným ředitelem, Sašou Löwingerem.

 

Požadavky pro nahrání souboru
Alexander Löwinger
co-founder / výkonný ředitel

Rád buduji nový business prostřednictvím moderních IT technologií. V naší firmě se starám o to, aby veškeré procesy běžely, jak mají.